monimi-apoleia-kilon-simvoules-soma-ugeia-thermides-diatrofi-eisaimonadikigr

Δυσκολεύεσαι να χάσεις κιλά; Χρήσιμα tips για μόνιμη απώλεια βάρους

Θέλεις να πετύχεις μία μόνιμη απώλεια βάρους ; Μάθε πως μέσα από αυτά τα χρήσιμα tips που θα σε βοηθήσουν και μακροπρόθεσμα.

 

Το αδυνάτισμα ανήκει στις…δύσκολες αποστολές. Οι περισσότεροι από μας ταλαιπωρούμαστε από δίαιτες γιο-γιο που βλάπτουν την υγεία μας και την ψυχολογία μας. Αν όμως ακολουθήσουμε τη σωστή στρατηγική, θα καταφέρουμε να κρατήσουμε μακριά τα κιλά που χάσαμε με κόπο. Εδώ θα βρείτε τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να το πετύχετε.

 

 

Γράφει η Κυριακή Δριτσάκου.

 

 

Διατροφή

diatrofi-kales-trofes-laxanika-frouta0kila-xasimo-lipos-ugeia-soma-eisaimonadikigr

Οι αλλαγές στη διατροφή σας πρέπει να είναι μόνιμες. Επιτρέπονται, βέβαια, κάποιες παρασπονδίες. Δεν θα πρέπει όμως να είναι ο κανόνας. Μετά από δύο εβδομάδες αυστηρής διατροφής, χωρίς ζάχαρη, αλκοόλ και επεξεργασμένους υδατάνθρακες, θα έχετε χάσει κάποια κιλά που θα σας κινητοποιήσουν να συνεχίσετε. Έπειτα από αυτή την περίοδο, αυξήστε λίγο τις μερίδες σας και επιτρέψτε στον εαυτό σας ένα ελεύθερο γεύμα την εβδομάδα. Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να δημιουργήσετε ένα πλάνο διατροφής που θα μπορείτε να το ακολουθήσετε μακροπρόθεσμα.

 

 



 

Άσκηση

askisi-soma-diatrofi-upnos-ugeia-eisaimonadikigr

Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας. Η γυμναστική καίει θερμίδες και δημιουργεί μυϊκό ιστό, που ενισχύει τον μεταβολισμό σας. Τρεις ημέρες την εβδομάδα προπόνηση ενδυνάμωσης και δύο προπονήσεις αεροβικής θα σας κρατήσουν σε φόρμα.

 

 

 

 

Ποιότητα της τροφής

Δεν είναι μόνο η ποσότητα της τροφής που έχει σημασία, αλλά και η ποιότητα. Προσέξτε το είδος του φαγητού που καταναλώνετε. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με άπαχη πρωτεΐνη, φρέσκα λαχανικά και υγιεινά λιπαρά. Φροντίστε κάθε γεύμα να περιλαμβάνει αυτά τα συστατικά. Η πρωτεΐνη βοηθά στον καλύτερο έλεγχο του βάρους. Όσο για τα λιπαρά, μία με δύο κουταλιές της σούπας αρκούν. Τέλος, τρώτε λαχανικά ή ένα μικρό φρούτο σε κάθε γεύμα.

 

 

 

 

Θερμίδες

thermides-diatrofi-soma-ugeia-simvoules-soma-eisaimonadikigr

Μην μειώνετε δραστικά τις θερμίδες σας. Με αυτό τον τρόπο δεν αποκτάτε καλύτερες διατροφικές συνήθειες. Επιπλέον, τα κιλά επιστρέφουν πιο γρήγορα. Το ιδανικό είναι να μειώσετε τις θερμίδες σας κατά 500 με 1.000, μέσω διατροφής και άσκησης.

 

 

 

 

Ύπνος

upnos-soma-apoleia-kilon-kila-soma-ugeia-eisaimonadikigr

Να κοιμάστε αρκετά. Η έλλειψη ύπνου ευνοεί την παχυσαρκία. Βάλτε στόχο να κοιμάστε 7 ώρες κάθε βράδυ, σε σκοτεινό και ήσυχο δωμάτιο, που έχει τη σωστή θερμοκρασία.

 

 

 

 

Νερό

Πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πολλές φορές δεν πεινάμε, αλλά διψάμε. Επιπλέον, ένα λίτρο κρύου νερού επιταχύνει τον μεταβολισμό κατά 30%.

 

 

 

 

Ποσότητες

Προσέχετε τις μερίδες σας. Ακόμη και στην περίπτωση που τρώτε υγιεινά, μία μεγάλη μερίδα μπορεί να σας προσθέσει έξτρα βάρος. Γι’ αυτό καλό είναι να σερβίρετε το γεύμα σας στο πιάτο του φρούτο. Έτσι, όσο και να το γεμίσετε, η ποσότητα θα παραμένει μικρή!

 

 

 

Πρωινό

Μην ξεχνάτε το πρωινό. Αν παραλείψετε το πρωινό, αυξάνετε τις πιθανότητες να πέσετε στην παγίδα των παχυντικών φαγητών, που είναι πλούσιες σε λιπαρά και ζάχαρη.

 

 

 

Όχι αλκοόλ

akool-poto-sinithies-soma-ugeia-apoleia-kilon-kila-eisaimonadikigr

Αποφύγετε το αλκοόλ. Έχει κενές θερμίδες, δηλαδή δεν σας προσφέρει κανένα θρεπτικό συστατικό, και είναι γεμάτο ζάχαρη. Επιπλέον ορισμένα ποτά κρύβουν παραπάνω θερμίδες από όσες φαντάζεστε.

Όταν κάνετε μια παρασπονδία, φροντίστε την επόμενη μέρα να μειώσετε τις θερμίδες σας και να κάνετε λίγο παραπάνω αεροβική άσκηση.

 

 

 

Αλάτι

Μειώστε το αλάτι. Προκαλεί φούσκωμα, κατακράτηση υγρών και κυτταρίτιδα.

 

 

 

 

 

  • Με μικρές και εύκολες αλλαγές, μπορείτε να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας και να βελτιώσετε την υγεία σας. Η μόνιμη απώλεια βάρους θα είναι σίγουρη. Μην το αναβάλλετε, αρχίστε σήμερα!

 



Άσε το σχόλιο σου!
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr