ugieini-turopita-sto-tigani-pita-eukoli-liga-ilika-liges-thermides-mageiriki-sintages-eisaimonadikigr

Υγιεινή τυρόπιτα στο τηγάνι χωρίς φύλλο, με ελάχιστες θερμίδες

Θέλεις να δοκιμάσεις την πιο υγιεινή τυρόπιτα χωρίς πολλές θερμίδες που γίνεται πανεύκολα; Αυτή είναι η συνταγή που ψάχνεις και χρειάζεσαι.

 

Υγιεινή τυρόπιτα στο τηγάνι

tiropita-liga-ilika-liges-thermides-ugieini-pites-sintages-mageiriki-eisaimonadikigr

 

Είμαι λάτρης των υγιεινών συνταγών και παραλλαγών και ψάχνω συνέχεια για καινούριες ιδέες. Έχω βρει πολλές υγιεινές παραλλαγές από όλες τις κλασικές συνταγές που ξέρουμε και αγαπάμε. Γιατί αν θέλεις να τρως υγιεινά, δεν χρειάζεται και να στερείσαι τίποτα. Απλά με λίγες αλλαγές, θα μπορείς να έχεις ένα νόστιμο πιάτο με ελάχιστες θερμίδες που θα μπορείς να απολαύσεις.

Αυτή τη συνταγή για τη συγκεκριμένη τυρόπιτα, την έψαχνα εδώ και καιρό μιας και έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στις πίτες και κυρίως στις σπιτικές. Έτσι μία μέρα έπεσα πάνω σε αυτή και αφού τη δοκίμασα, σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σου. Με λίγα υλικά και ελάχιστο κόπο, θα γίνει από τις πιο αγαπημένες σου υγιεινές πίτες. Είναι η κατάλληλη πίτα για να τη πάρεις μαζί σου στη σχολή, στο σχολείο αλλά και στη δουλειά. Πάμε να δούμε μαζί τι θα χρειαστείς για αυτή την υπέροχη υγιεινή τυρόπιτα.

 

 

Τι θα χρειαστείς για 1 μερίδα:



  • 2 αυγά
  • 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά ή cottage cheese
  • Αλάτι, πιπέρι όσο θέλεις
  • Λίγη ρίγανη
  • Λίγο σκόρδο σε σκόνη
  • 40 γραμμάρια βρώμη ή αλεύρι βρώμης
  • 150 γραμμάρια τυρί κίτρινο τριμμένο light ή κάποιο άλλο τυρί που σου αρέσει

 

 

 

 

 

 

Παρασκευή και διαδικασία για την υγιεινή τυρόπιτα

pita-me-turi-turopitari-eukoli-pita-sintages-mageiriki-eisaimonadikigr

 

Αυτή η τυρόπιτα φτιάχνεται πανεύκολα και μέσα σε λίγα λεπτά θα έχεις στο πιάτο σου μία υπέροχη, εύκολη πίτα. Δεν περιέχει περιττά λίπη και είναι ένα πολύ ελαφρύ γεύμα.

Για αρχή θα χτυπήσουμε τα 2 αυγά μέσα σε ένα μπολ. Προσθέτουμε το γιαούρτι και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει μία κρέμα το μείγμα μας. Στη συνέχεια προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι όσο θέλουμε, λίγη ρίγανη και σκόρδο σε σκόνη. Μπορείς να κάνεις ότι συνδυασμούς μπαχαρικών σου αρέσουν και να αφαιρέσεις ή να προσθέσεις περισσότερα. Σε αυτή τη συνταγή ταιριάζει πολύ και η πάπρικα, αλλά μπορείς να προσθέσεις ότι θέλεις ανάλογα τα γούστα σου.

 

 

Έπειτα ρίχνουμε το τυρί light και ανακατεύουμε καλά και στο τέλος θα προσθέσουμε τη βρώμη μας. Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά και ετοιμαζόμαστε για το ψήσιμο της πίτας μας. Για το ψήσιμο θα χρειαστούμε ένα αντικολλητικό τηγάνι χωρίς καθόλου λάδι. Αν δεν έχουμε κάποιο αντικολλητικό τηγάνι, μπορούμε να προσθέσουμε λίγο λάδι ή τα ψήσουμε τη πίτα μας στον φούρνο σε ένα μικρό πυρέξ με ένα κομμάτι λαδόκολλα.

Αφήνουμε το τηγάνι να ζεσταθεί καλά και ρίχνουμε μέσα όλο το μείγμα της τυρόπιτας. Χαμηλώνουμε τη φωτιά σε μέτρια και αφήνουμε να ψηθεί καλά από τη μία πλευρά για 2-3 λεπτά μέχρι να πάρει χρώμα. Γυρίζουμε και από την άλλη πλευρά και μετά από 1-2 λεπτά τη βγάζουμε από το τηγάνι και σερβίρουμε. Η πιο ελαφριά και υγιεινή τυρόπιτα με ελάχιστα υλικά και θερμίδες, είναι έτοιμη να την απολαύσεις.

 

 

 

Extra tips:

 

 

Μοιράσου αυτή την υγιεινή πίτα με λίγα υλικά με τους φίλους σου. Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

Διαβάστε περισσότερα
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr