xoumous-me-taxini-hummus-vegan-sintages-revithia-eisaimonadikigr

Συνταγή για λαχταριστό χούμους με ταχίνι και διάφορα μυρωδικά

Ώρα να δοκιμάσεις και εσύ πως είναι το χούμους με ταχίνι. Μπορείς να κάνεις πολλές παραλλαγές για να έχεις τη γεύση που επιθυμείς.

 

Καθώς καθόμουν και έψαχνα να δω τι μπορώ να φάω, έπεσα σε μία υπέροχη συνταγή που μου είχε δανείσει μία καλή μου φίλη. Το χούμους με ταχίνι είναι ότι πρέπει για ένα ελαφρύ γεύμα ή ως συνοδευτικό σε κάποιο τραπέζι.

Δροσερό και ελαφρύ, θα απογειώσει τις αισθήσεις σου και δεν θα προλαβαίνεις να το φτιάχνεις. Διατηρείται στο ψυγείο και μπορείς να το χρησιμοποιείς ότι ώρα της ημέρας επιθυμείς. Πάμε να δούμε πως θα φτιάξεις αυτό το ξεχωριστό χούμους .

 

 

 

Υλικά για ένα μέτριο μπολάκι:



  • Μισό κιλό ρεβίθια
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • 1 φρέσκο λεμόνι
  • 2 κουταλιές της σούπας ταχίνι
  • Μισό κουταλάκι του γλυκού κύμινο
  • Αλάτι και πιπέρι όσο θέλουμε
  • Λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο
  • Μισό κουταλάκι του γλυκού πάπρικα γλυκιά
  • Μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

 

 

 

 

Διαδικασία

xoumous-taxini-sintages-vegan-revithia-eisaimonadikigr

Το χούμους μας είναι πολύ εύκολο να φτιαχτεί και δεν θα σου πάρει παραπάνω από λίγα λεπτά μέσα στη μέρα σου.

Αρχίζουμε μουλιάζοντας καλά τα ρεβίθια από το βράδυ. Πρέπει να τα βάλεις σε ένα μεγάλο μπολ, γεμάτο με νερό για τουλάχιστον 5-6 ώρες. Μόλις περάσει η ώρα, στράγγιξε τα και βάλε τα να βράσουν μαζί με τη σκελίδα σκόρδο για περίπου 1 ώρα μέχρι να μαλακώσουν καλά.

 

Για περισσότερες vegan συνταγές δες εδώ

 

Όταν θα είναι έτοιμα, κράτησε λίγο από το νερό των ρεβιθιών γιατί μπορεί να χρειαστεί μετά για να αραιώσουμε το χούμους μας. Ρίξε τα ρεβίθια μέσα στο μπλέντερ και πολτοποίησε τα καλά. Σε ένα ξεχωριστό μπολ, ανακάτεψε το ταχίνι, μαζί με το λεμόνι, το κύμινο, τον μαϊντανό αφού τον ψιλοκόψουμε, τη γλυκιά πάπρικα και το ελαιόλαδο.

Ανακάτεψε όλα τα υλικά μαζί και πρόσθεσε τα μέσα στα πολτοποιημένα ρεβίθια μας. Καλό ανακάτεμα όλο το μείγμα και έτοιμο το χούμους μας. Σέρβιρε το σε ένα μπολάκι και είναι έτοιμο να το απολαύσεις με τη παρέα σου ή και χωρίς.

 

 

 

 

Extra tips:

  • Το χούμους γίνεται ένα υγιεινό ντιπάκι για να το συνδυάσεις με πατατάκια και διάφορα άλλα υλικά, όπως ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα και φρέσκα λαχανικά ή ντορίτος. Μαζί με μία μπύρα ή ένα κρασί γίνεται το συνοδευτικό της παρέας.
  • Αν θέλεις μπορείς να μην προσθέσεις το ταχίνι. Το χούμους μας θα είναι το ίδιο νόστιμο και ξεχωριστό.
  • Μπορείς να προσθέσεις κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης για να έχεις μία πιο γλυκιά και κόκκινη παραλλαγή του συγκεκριμένου χούμους. Μία άλλη καλή επιλογή είναι η φρέσκια ντομάτα ή ο φρέσκος βασιλικός για να γίνει περισσότερο σαν χούμους με πέστο.

 

 

 

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη! Μοιράσου τη συνταγή με τους φίλους σου.

 




Άσε το σχόλιο σου!
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr