karida-pagoto-mpanana-gala-sogias-vegan-glika-eisaimonadikigr

Σπιτικό παγωτό με γάλα σόγιας, μπανάνα και τριμμένη καρύδα

Έχεις δοκιμάσει ποτέ παγωτό με γάλα σόγιας; Αν όχι, τότε ετοιμάσου να φας το πιο υγιεινό, εύκολο και πολύ νόστιμο παγωτό. Θα ξετρελαθείς.

 

Εύκολο παγωτό με γάλα σόγιας

pagoto-me-mpanana-kai-gala-sogias-trimmeni-karida-vegan-glika-eisaimonadikigr

Μία ζεστή μέρα σαν όλες τις μέρες του αγαπημένου μας καλοκαιριού, ήθελα να φτιάξω κάτι δροσερό και εύκολο. Ωστόσο, δεν μου αρέσει το γάλα και το αλεύρι, οπότε έψαχνα κάτι χωρίς γάλα και αλεύρι.

Προπάντων, ήθελα να είναι εύκολο και με 2-3 βήματα να είναι έτοιμο. Και καθώς έψαχνα να βρω το ιδανικό γλυκάκι, έπεσε το μάτι μου σε αυτή τη συνταγή και με λίγες δικές μου παραλλαγές, έγινε ένα από τα αγαπημένα μου εδέσματα για το καλοκαίρι.

Χωρίς γάλα, ζάχαρη, αυγά ή αλεύρι για εμάς τους πιο απαιτητικούς και τους λάτρεις της υγιεινής και vegan διατροφής. Πάμε να δούμε πως μπορείς να το φτιάξεις και εσύ.

 

 

 

 

Τι υλικά θα χρειαστείς για 3 άτομα:




 

  • 1 κούπα γάλα σόγιας ή κάποιο φυτικό γάλα της επιλογής σου
  • 4 μπανάνες
  • 2 κουταλιές της σούπας τριμμένη καρύδα

 

 

 

 

Παρασκευή

pagoto-me-gala-sogias-mpanana-karida-eisaimonadikigr

Ο τρόπος για να φτιάξεις αυτό το εύκολο παγωτό με γάλα σόγιας, δεν θα σε κουράσει καθόλου. Θα χρειαστείς λίγα λεπτά από τη μέρα σου για να έχεις το παγωτό που τόσο επιθυμείς.

Για αρχή, ξεφλούδισε τις μπανάνες και κόψε τις σε κομματάκια. Βάλε τις σε ένα μεγάλο μπολ και τοποθέτησε τις στη κατάψυξη για περίπου δύο ώρες μέχρι να παγώσουν καλά.

Αφού περάσουν οι δύο ώρες, βάλε τα κομματάκια μπανάνας μέσα στο μπλέντερ σου μαζί με το φυτικό γάλα που έχεις επιλέξει. Χτύπησε καλά το μείγμα μέχρι να γίνει σαν κρέμα. Τέλος, βάλε και τη τριμμένη καρύδα και ανακάτεψε με ένα κουτάλι.

 

 

 

Σέρβιρε το παγωτό σε μπολάκια και μπορείς να το στολίσεις με ότι επιθυμείς, όπως ξηρούς καρπούς, φρούτα κομμένα, διάφορα σιρόπια αλλά και σοκολάτα τριμμένη.

Το παγωτάκι μας είναι έτοιμο να το απολαύσεις.

 

 

 

 

 

Extra tips:

  • Αντί για γάλα σόγιας, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και γάλα καρύδας, γάλα αμυγδάλου ή ότι άλλο επιθυμείς σε θέμα γάλακτος.
  • Μία καλή επιλογή για να συνοδεύσεις το παγωτό σου είναι οι μαρμελάδες, οι ξηροί καρποί, τα γλυκά κουταλιού, τα φρέσκα φρούτα αλλά και τα αποξηραμένα και η σοκολάτα τριμμένη ή σε κομματάκια.
  • Συνδύασε δύο είδη φρούτων για να έχεις πολλές επιλογές γεύσεων.
  • Επίσης, μία κουταλιά φυστικοβούτυρο μπορεί να κάνει τη διαφορά στο παγωτό σου.

 

 

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!




Άσε το σχόλιο σου!
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr