ksexnas-pragmata-psuxologia-tropoi-mualo-simvoules-ugeia-nous-skepseis-eisaimonadikigr

Νιώθεις ότι ξεχνάς εύκολα ; Μάθε πως να βάλεις το μυαλό σου σε φόρμα

Μήπως νιώθεις ότι ξεχνάς εύκολα και είσαι συνέχεια κουρασμένη και δεν μπορείς να συγκεντρωθείς σε κάτι; Ήρθε η ώρα να βάλεις το μυαλό σου σε φόρμα ξανά.

Νιώθετε ότι έχει μειωθεί η παραγωγικότητά σας; Αναρωτιέστε πού είναι τα γυαλιά σας, ενώ τα … φοράτε; Είστε συνεχώς αφηρημένοι; Το μυαλό, όπως και το σώμα μας, χρειάζεται εξάσκηση, τροφή και για να λειτουργήσει σωστά. Υπάρχουν τρόποι που θα το βοηθήσουν να παραμείνει σε καλή φυσική κατάσταση.

 

 

 

Γράφει η Κυριακή Δριτσάκου.

 

 

 

  • Μειώστε το στρες. Το στρες εμποδίζει τη συγκέντρωση. Δέκα λεπτά διαλογισμού, όπου θα προσπαθήσετε να αγνοήσετε τους εξωτερικούς ήχους, θα σας βοηθήσουν να είστε συγκεντρωμένοι και ήρεμοι όλη μέρα.

 

 

  • Χρησιμοποιήστε το. Όσο σκεφτόμαστε ή μαθαίνουμε νέα πράγματα, ο εγκέφαλος δημιουργεί καινούριες συνάψεις και γίνεται πιο δυνατός και αποτελεσματικός. Λύστε σταυρόλεξα, διαβάστε, μάθετε ξένες γλώσσες

 



 

  • Ασκηθείτε. Αρκούν τρία χιλιόμετρα περπατήματος την ημέρα για να διατηρηθεί σε φόρμα και ο εγκέφαλός σας εκτός από το σώμα σας.

 

ksexnas-pragmata-psuxologia-simvoules-ugeia-mualo-skepseis-eisaimonadikigr

 

  • Απολαύστε το πρωινό σας καφεδάκι χωρίς ενοχές, και χαρείτε άλλον έναν καφέ αργά το μεσημέρι. Ο καφές αποτρέπει τη νευρολογική πτώση και βελτιώνει την πνευματική οξύτητα. Ο μαύρος καφές, χωρίς ζάχαρη και γάλα, με λίγη κανέλα είναι ιδανικός γι’ αυτό το σκοπό.

 

 

  • Κοιμηθείτε. Κατά τη διάρκεια του ύπνου ο εγκέφαλος καθαρίζει από τις τοξίνες που ανιχνεύονται σε ασθενείς με άνοια. Επιπλέον, έτσι ενισχύετε τις συνάψεις ανάμεσα στους νευρώνες.

 

mialo-skepseis-tropoi-na-afipniseis-to-mualo-sou-ksexnas-pragmata-psuxologia-ugeia-eisaimonadikigr

 

  • Γλυκαθείτε με μέτρο. Η μαύρη σοκολάτα ενισχύει τη μνήμη και τη συγκέντρωση, καθώς βελτιώνει την αρτηριακή πίεση και την κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο.

 

 

  • Κάντε ένα πράγμα τη φορά. Η πολυπραγμοσύνη υπερφορτώνει το νευρικό σύστημα κι έτσι γινόμαστε πιο αργοί και λιγότερο αποτελεσματικοί. Αφιερωθείτε σε μία δραστηριότητα κάθε φορά και αποφορτίστε τον εγκέφαλό σας μεταξύ των διάφορων καθηκόντων.

 

 

 

Κάντε μία νέα αρχή από σήμερα. Δώστε στο μυαλό σας την ευκαιρία να «ξανανιώσει». Θα δείτε ότι θα γίνετε πιο αποτελεσματικοί και η ζωή σας θα είναι πιο εύκολη. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα ξεχνάς εύκολα και θα νιώθεις δυνατή και σίγουρη.

 



Άσε το σχόλιο σου!
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr