kritiria-gia-ena-sosto-gumnatirio-gimnastiki-gumnastes-askisi-ugeia-eisaimonadikigr

Ποια είναι τα κριτήρια για να διαλέξεις το σωστό γυμναστήριο;

Τελικά τι πρέπει να προσέξεις για να βρεις το σωστό γυμναστήριο για σένα; Ποια κριτήρια πρέπει να πληροί ο χώρος εκγύμνασης σου;

 

Σωστό γυμναστήριο και κριτήρια

sosto-gumnastirio-gimnastiki-askisi-gumnastes-ugeia-eisaimonadikigr

 

Μετά από δύο αναγκαστικούς εγκλεισμούς, και την απραξία που είχαν ως συνέπεια, ήρθε η στιγμή να βάλεις την κίνηση στη ζωή σου και να γραφτείς στο γυμναστήριο, μένοντας όμως πιστή στην υπόσχεση ότι θα πηγαίνεις.  Διάβασε όσα πρέπει να προσέξεις πριν διαλέξεις το γυμναστήριό σου.

Εξάλλου, αν θέλεις να είσαι έτοιμη το καλοκαίρι, η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσεις είναι το φθινόπωρο.  Έχεις μπροστά σου αρκετούς μήνες για να μπεις σε πρόγραμμα και το περιθώριο να λοξοδρομήσεις τα Χριστούγεννα και το Πάσχα.  Υπάρχουν μόνο κάποια πράγματα που πρέπει να μάθεις, ώστε να βρεις το σωστό γυμναστήριο και το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και να φτάσεις στον στόχο σου με επιτυχία και ασφάλεια.

 

Γράφει η Κυριακή Δριτσάκου.

 



 

 

 

 

ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑ

sostos-gumnastis-sosto-gumnatirio-soma-gumnastiki-askisi-kritiria-eisaimonadikigr

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ερευνήσεις είναι η εμπειρία των προπονητών του γυμναστηρίου.  Θέλει προσοχή, επειδή ο καθένας μπορεί να αποκτήσει πιστοποίηση και να εργαστεί ως γυμναστής, παρακολουθώντας απλώς ένα ολιγόωρο σεμινάριο.  Ενδεικτικά, αρκούν 300 ευρώ και 19 ώρες πρακτικής εξάσκησης, για να γίνεις zumba instructor χωρίς να έχεις σχετικές γνώσεις ή προηγούμενη εμπειρία.  Είναι σαν να επιτρέπεις σε έναν χειρουργό να σε χειρουργήσει, αφού παρακολουθήσει τρεις ή τέσσερις επεμβάσεις.  Λογικό, αφού δεν υπάρχει νομοθεσία που να απαγορεύει σε κάποιον με μηδενική εμπειρία να προπονεί ως γυμναστής.

Σε άλλα είδη γυμναστικής, βέβαια, υπάρχουν διεθνώς αναγνωρισμένες σχολές που προσφέρουν πιστοποίηση.  Για να γίνει κάποιος personal trainer ή δάσκαλος αεροβικής, πιλάτες ή γιόγκα απαιτούνται περισσότερες ώρες, αλλά και πάλι το «χαρτί» δεν εγγυάται ούτε την εμπειρία ούτε τις γνώσεις πρώτων βοηθειών.  Άσε που υπάρχουν πολλοί προπονητές που σου προσφέρουν έξτρα υπηρεσίες, όπως μασάζ ή συμβουλές διατροφής, χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.

 

 

ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ …

…και την Σούλα και την Τούλα δεν είναι γυμναστής που μπορείς να εμπιστευτείς.  Τι σημαίνει αυτό;  Κάποιοι το βλέπουν ως έναν τρόπο να κάνουν αισθηματικές γνωριμίες, αλλά κανονικά οι γυμναστές θα έπρεπε να τηρούν τον ίδιο κώδικα δεοντολογίας με τους γιατρούς.  Δώσε λοιπόν προσοχή σε ύποπτες κινήσεις και χειρονομίες ή λόγια που σε κάνουν να νιώθεις άβολα, είτε του γυμναστή είτε των υπόλοιπων θαμώνων του γυμναστηρίου, και πράξε ανάλογα.

Αν το γυμναστήριο σου δεν σε κάνει να νιώθεις άνετα, τότε δεν είναι το σωστό γυμναστήριο για σένα.

 

 

 

 

 

ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

askisi-diataseis-piasimo-traumatismoi-gumnastirio-sosto-gumnastes-gumnastiki-eisaimonadikigr

Οι τραυματισμοί περιλαμβάνονται ανάμεσα στους συνηθέστερους λόγους για τους οποίους σταματάει μια γυναίκα το γυμναστήριο.  Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μην ξεχνάς την προθέρμανση.  Επίσης, κάνε διατάσεις πριν και μετά την προπόνηση, αλλά άκου το σώμα σου και σταμάτα τη στιγμή που θα νιώσεις ελαφρύ τράβηγμα.  Πρόσεξε μην το παρακάνεις με τις προπονήσεις.  Ο ιδανικός αριθμός προπονήσεων για τη μέση γυναίκα είναι τρεις φορές την εβδομάδα.  Προτείνεται να μην ξεπερνάς τη μιάμιση ώρα τη φορά και τις 5 φορές σε εβδομαδιαία βάση.  Άλλο ένα σημαντικό ζήτημα είναι η σωστή τεχνική.  Πρέπει να ρωτάς το γυμναστή για οτιδήποτε σου δημιουργεί αμφιβολίες.

 




 

 

ΑΝΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

kritiria-sosto-gimnastirio-askiseis-gumnastes-gimnastiki-eisaimonadikigr

 

Σίγουρα είναι δελεαστική η προσφορά της μεγάλης αλυσίδας γυμναστηρίων που βρίσκεται δίπλα στο σπίτι ή στη δουλειά σου, αλλά πριν γραφτείς πρέπει να σκεφτείς όλες τις παραμέτρους.  Πόσα και ποια ομαδικά προγράμματα έχει;  Πόσα όργανα υπάρχουν στο χώρο;  Έχει πολλούς γυμναστές;  Είναι καθαρό; Είναι το σωστό γυμναστήριο για μένα;

 

 

 

 

ΕΧΕΙΣ 6 PACK

Αυτά είναι τα 6 βασικά σημεία που πρέπει να μάθεις για έναν personal trainer πριν τον εμπιστευτείς.

  • Τι και πού έχει σπουδάσει; Ψάξε στοιχεία για προηγούμενες δουλειές του.
  • Γιατί να τον επιλέξεις; Ζήτα να σου μιλήσει για την εμπειρία και τις συστάσεις του.
  • Ενημερώνεται για τις εξελίξεις;
  • Έχει βοηθήσει άλλα άτομα να φτάσουν στο στόχο τους;
  • Θα κάνει ένα τεστ αξιολόγησης πριν ξεκινήσετε; Πρέπει να μάθει το ιατρικό ιστορικό σου και να ελέγξει τη φυσική σου κατάσταση.
  • Έχει δοκιμαστικό πακέτο ή πολιτική επιστροφής χρημάτων; Δεν πρέπει να πληρώσεις από πριν για κάτι που δεν ξέρεις αν σου ταιριάζει.

 

 

 

Εσύ τι κριτήρια έχεις για να βρεις ένα σωστό γυμναστήριο που να σου ταιριάζει; Μήπως το έχεις βρει ήδη;



Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr