epanefere-to-soma-sou-meta-tis-giortes-diatrofi-diaita-eisaimonadikigr

Επανάφερε το σώμα σου μετά τις γιορτές με απλά βήματα και συμβουλές

Θέλεις να επαναφέρεις το σώμα σου μετά τις γιορτές στο σημείο που ήταν; Με απλά βήματα και πολύ απλές συμβουλές θα το καταφέρεις.

 

Νέο σώμα μετά τις γιορτές

epanafora-somatos-meta-tis-giortes-soma-diatrofi-diaita-tips-simvoules-ugeia-eisaimonadikigr

 

Κατά τη διάρκεια των γιορτών οι αισθήσεις σου κατακλύστηκαν από γλυκές και αλμυρές μυρωδιές, τα ποτήρια γέμισαν και ξαναγέμισαν, και ξαφνικά το φερμουάρ που δεν κλείνει σου χάλασε τη διάθεση.  Αλλά καλά έκανες και πέρασες καλά κιόλας. Ωστόσο, θέλεις να επανέλθεις και είναι λογικό. Διάβασε παρακάτω τις συμβουλές των ειδικών για να επανέλθεις μετά τις γιορτές.

 

Γράφει η Κυριακή Δριτσάκου.



 

 

 

ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Αν περιποιηθείς το πιάτο σου, είναι πολύ πιο πιθανό να το απολαύσεις περισσότερο και να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα. Γιατί όπως λένε όλοι οι ειδικοί ”πρώτα χορταίνει το μάτι και έπειτα το στομάχι”. Είναι ένα tip που μπορεί να μην το ήξερες αλλά πιάνει.

 

meta-tis-giortes-diaita-diatrofi-soma-ugeia-simvoules-eisaimonadikigr

 

 

ΠΙΕΣ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΝΤΕΚΑΦΕΪΝΕ

Και ο κανονικός καφές κόβει την όρεξη, αλλά εφόσον η καφεΐνη έχει χωνευτικές ιδιότητες, μπορεί να μην είναι πολύ καλή ιδέα.  Αντίθετα ο decaf βοηθάει σημαντικά στο να μειώσεις την πείνα σου. Και αν τον πίνεις γλυκό ή μέτριο, χρησιμοποίησε στέβια ή ένα ελαφρύ γλυκαντικό αντί για κανονική ζάχαρη. Εκτός από καφέ, μπορείς να πιείς και χαμομήλι ή τσάι με τις ίδιες ιδιότητες.

 

 

 

ΣΕΡΒΙΡΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΟΥ ΣΕ ΜΠΛΕ ΠΙΑΤΑ

Είναι το χρώμα που σχετίζεται λιγότερο με το φαγητό, καθώς υπάρχουν ελάχιστα μπλε χρώματα στη φύση.  Συνεπώς το μπλε θεωρείται ότι κόβει την όρεξη. Επίσης, ήρθε η ώρα να αγοράσεις καινούρια πράγματα μετά τις γιορτές που θα σε βοηθήσουν στη διατροφή σου. Προτίμησε μπλε αντικείμενα ή αποχρώσεις του μπλε.

 




 

 

ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΔΕΣ.  Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΠΙΑΤΟΥ

Ξεκίνησε τη μέρα σου με ένα καλό πρωινό.  Το μεσημέρι γέμισε το μισό σου πιάτο με σαλάτα και το υπόλοιπο με ό,τι χωράει.  Μην έχεις γλυκίσματα μέσα στο σπίτι και απόφυγε τις παχύρευστες σάλτσες και τα τηγανητά. Μία καλή διατροφή γεμάτη με θρεπτικές τροφές θα ανανεώσει το σώμα και τη διάθεση σου.

 

 

 

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΦΑΣ ΜΕ ΤΟ «ΑΔΥΝΑΜΟ» ΧΕΡΙ ΣΟΥ

Όταν τρώμε με το λάθος χέρι, τρώμε λιγότερο.  Ο εγκέφαλος κάνει συγκεκριμένους συσχετισμούς με συγκεκριμένες συνθήκες, οπότε όσο επιμένουμε στα ίδια μοτίβα, για παράδειγμα δεξί χέρι, τείνουμε στην υπερφαγία. Είναι και αυτό ένα tip που μπορεί να μην γνώριζες, αλλά πιάνει σίγουρα.

 

 

 

ΦΤΙΑΞΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ

Μπορείς να παραδοθείς, όχι όμως άνευ όρων. Επέτρεψε στον εαυτό σου να φάει κάποια γλυκά, αλλά μην τα αντικαταστήσεις με το γεύμα σου. Επίσης, αντί για τα γλυκά των ζαχαροπλαστείων και σούπερ-μάρκετ, φτιάξε τα δικά σου σπιτικά γλυκάκια και θα τρως γλυκό χωρίς τύψεις.

 



 

 

12.000 ΒΗΜΑΤΑ

Αντί για  10.000 που προτείνουν οι γυμναστές για καθημερινή άσκηση.  Η αλλαγή αυτή οφείλεται στο ότι μεγαλώνοντας τον στόχο μεγαλώνει και η πιθανότητα να γυμναστούμε αποτελεσματικά. Εκτός από καλή άσκηση για το σώμα, το περπάτημα είναι και καλή άσκηση για το νου και τη διάθεση σου. Καθημερινό περπάτημα σε συνδυασμό με καλή διατροφή, θα σου δώσουν τα αποτελέσματα που ζητάς.

 

 

ΤΩΝ ΦΡΟΝΙΜΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…

Έχεις προγραμματίσει να πας γυμναστήριο αύριο το πρωί;  Ετοίμασε την τσάντα σου από απόψε ώστε να μην έχεις καμμιά δικαιολογία, όπως τα 5 λεπτά ακόμα, για να αναβάλλεις την προπόνησή σου. Είναι μία συμβουλή που θα σε ξεκολλήσει από τον καναπέ μετά τις γιορτές.

 

 

4% ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΟΥ

…διαρκεί μια ωριαία προπόνηση.  Μήπως να το ξανασκεφτείς όταν λες ότι δεν προλαβαίνεις να πας γυμναστήριο; Έστω και 10 λεπτά την ημέρα μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

 

xase-ta-kila-ton-giorton-eukola-grigora-soma-diatrofi-diaita-eisaimonadikigr

 

 

ΚΑΨΕ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ

250 θερμίδες ισούνται με 15 λεπτά τρέξιμο στις σκάλες, 35 λεπτά Power yoga, 35 λεπτά  Pilates, 30 λεπτά χτυπήματα στον σάκο του μποξ, 40 λεπτά χορού. Αν διαβάσεις το πόσες θερμίδες καις ανάλογα με τη διάρκεια της άσκησης, σίγουρα θα μάθεις κάτι που δεν ήξερες.

 

 

ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΙΝΗΣΗ

Βόλτα στο κέντρο της πόλης, περιπάτους στην εξοχή, μετακινήσεις με τα πόδια, χορός το βράδυ και άλλα πολλά. Ακόμα και οι δουλειές του σπιτιού, σε βοηθάνε να κάψεις θερμίδες. Και αν δεν θέλεις να βγεις από το σπίτι, απλά κάνε γυμναστική στο δωμάτιο σου ή χόρεψε. Ναι! Χόρεψε μέχρι τελικής πτώσης.

 




 

ΚΑΝΟΝΑΣ

Μην καταναλώνεις τίποτα όρθια, που δεν είναι σερβιρισμένο σε πιάτο.  Ισχύει για τα γλυκά, αλλά και πριν και κατά τη διάρκεια των γευμάτων. Πάντα οι τροφές σου να σερβίρονται σε πιάτο και να έχει ποικιλία.

 

 

 

Απλές συμβουλές για να επαναφέρεις το σώμα σου μετά τις γιορτές και τη κρεπάλη που έκανες. Ποιες από αυτές τηρείς και εσύ;



Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr