tropoi-gia-na-koimitheis-isixa-aupnia-upnos-ugeia-soma-eisaimonadikigr

Δώσε τέλος στην αϋπνία | Απλοί τρόποι για να κοιμάσαι ήσυχα

Δώσε τέλος στην αϋπνία με τους πιο απλούς τρόπους. Απόλαυσε επιτέλους έναν ήσυχο ύπνο χωρίς ενοχλήσεις και κυρίως χωρίς να ξενυχτάς χωρίς λόγο.

 

Τέλος στην αϋπνία

ipnos-xalaros-iremos-tropoi-aupnia-soma-nixta-eisaimonadikigr

Ο ύπνος για ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, είναι ένα μεγάλο ζήτημα. Αν ανήκεις και εσύ μέσα σε αυτούς τότε ξέρεις ότι για να κοιμηθείς σαν κανονικός άνθρωπος, πρέπει να γίνει κάποιο θαύμα.

Μην ανησυχείς όμως γιατί σου έχω τη λύση και κάποιους πολύ απλούς τρόπους για να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τον ύπνο που τόσο πολύ αγαπάς.Τέρμα πια οι μέρες με το ατελείωτο ξενύχτι και τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια. Ώρα για ξεκούραση και ύπνο. Τέλος στην αϋπνία.

 




1)Κλείσε όλες τις συσκευές γύρω σου και απενεργοποίησε το wi-fi

Κι όταν λέμε όλες, εννοούμε όλες, μην κλέβεις. Το κινητό είναι ο νούμερο ένα ένοχος για τις αϋπνίες καθώς όπως έχουν αποδείξει μελέτες, η φωτεινότητα της οθόνης ή της τηλεόρασης μπερδεύει τον εγκέφαλο και τον κάνει να πιστεύει ότι είναι πρωί με αποτέλεσμα να σε κρατάει ξάγρυπνο για ώρες. Επίσης, το κινητό θα σου αποσπά τη προσοχή και θα το κοιτάς συνέχεια με αποτέλεσμα να ξενυχτήσεις χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο. Για αυτό κράτησε μακριά τις συσκευές στον βραδινό σου ύπνο.

 

 

 

2)Μην αφήνεις ανοιχτά φώτα ή λαμπάκια

Αν μπορείς να κοιμηθείς στο απόλυτο σκοτάδι, τότε επιχείρησε το και θα δεις μεγάλη διαφορά στον ύπνο σου. Τα διάφορα φωτάκια και λαμπάκι νυκτός, δεν βοηθάνε ιδιαίτερα μιας και ο εγκέφαλος δεν μπορεί να επικεντρωθεί στο απόλυτο σκοτάδι για να έρθει σε κατάσταση ύπνου. Ωστόσο, αν φοβάσαι το σκοτάδι, χρησιμοποίησε ένα διακριτικό φωτάκι χωρίς πολύ φως.

 

 

 

3)Ένα βιβλίο θα σε βοηθήσει

Τα βιβλία σε ηρεμούν, σε ταξιδεύουν και σίγουρα σε κοιμίζουν με έναν ιδιαίτερα υπέροχο τρόπο. Εκτός από την εσωτερική γαλήνη που σου προσφέρουν, σε βοηθάνε να βλέπεις υπέροχα όνειρα με ιδιαίτερους πρωταγωνιστές και τοπία πέρα από κάθε φαντασία. Προτίμησε ένα βιβλίο που σου αρέσει και σίγουρα θα δεις μεγάλη διαφορά στον ύπνο σου αλλά και στον ξύπνιο σου.

 

 

iremos-upnos-xalarosi-tropoi-vradi-

 

4)Η χαλαρή μουσική για την αϋπνία

Η μουσική πάντα γαληνεύει το μυαλό μας και ειδικά αν βάλεις να ακούσεις ήχους από θάλασσα, βροχή ή από κάποιο μεγαλοπρεπές κονσέρτο όπερας. Κι όμως, δουλεύει και σε βοηθάει να ηρεμήσεις στο άψε σβήσε. Επίσης, μία καλή επιλογή είναι οι μελωδίες της yoga μιας και σε βοηθάνε να ηρεμήσεις το σώμα και το πνεύμα σου.

 

 

Για περισσότερες χρήσιμες συμβουλές δες εδώ

 

 

5)Αρωματικά κεριά λεβάντας και τέλος στην αϋπνία

Η λεβάντα φημίζεται για τις θεραπευτικές της ιδιότητες όσον αφορά τον ύπνο και το άγχος. Άναψε ένα κερί με άρωμα λεβάντας πριν τον ύπνο και λίγο πριν κοιμηθείς σβήσε το και απόλαυσε τον ύπνο σου.

 

 

 

6)Ένα χαλαρωτικό μπάνιο με αιθέρια έλαια και απαλή μουσική

Γέμισε τη μπανιέρα σου με ζεστό νερό και πρόσθεσε και αιθέρια έλαια με συνοδεία χαλαρής μουσικής και απόλαυσε ένα χαλαρωτικό μπάνιο που θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς γαλήνια και θα δώσει στο βράδυ σου έναν διαφορετικό αέρα χαλάρωσης και θα εξαφανίσει όλο το άγχος της ημέρας μαγικά.

 

 

 

 

7)Καθαρά σεντόνια και ρούχα

Δεν ξέρω αν είμαι η μόνη, αλλά τα καθαρά σεντόνια και οι φρεσκοπλυμένες πιτζάμες μου προκαλούν ένα αίσθημα απέραντης χαράς και γαλήνης. Είναι υπέροχο το να ξαπλώνεις σε ένα άνετο κρεβάτι μετά από μία κουραστική ημέρα.

 

 

 

Για περισσότερες χρήσιμες συμβουλές δες εδώ

 

 

8)Ελαφρύ δείπνο και δώσε τέλος στην αϋπνία

Ένα αναγκαίο βήμα που πρέπει να κάνεις, είναι να φας ένα ελαφρύ γεύμα πριν τον ύπνο σου και κυρίως 1-2 ώρες πριν κοιμηθείς. Όταν το στομάχι σου είναι βαρύ, σε δυσκολεύει στον ύπνο σου και δεν σε βοηθάει να κοιμηθείς εύκολα. Προτίμησε ένα ελαφρύ δείπνο για να έχεις όνειρα γλυκά.

 

 

 

 

9)Μασάζ στο κεφάλι

Το μασάζ και το τρίψιμο στο κεφάλι σου χαλαρώνει τους μυς και σε βοηθάει να χαλαρώσεις. Κάνε κυκλικές κινήσεις στο κεφάλι σου και τρίψε τους κροτάφους σου αλλά και τα νεύρα στο σβέρκο αλλά και στα αφτιά σου. Μία έξτρα χαλάρωση που όλοι χρειαζόμαστε.

 

 

10)Άδειασε το μυαλό σου

Και το τελευταίο αλλά κυριότερο βήμα, είναι να καθαρίσεις το μυαλό σου από τις αρνητικές σκέψεις και τη κουραστική καθημερινότητα. Πέσε στο κρεβάτι σου χωρίς καμία σκέψη και θα δεις πόσο γρήγορα θα κοιμηθείς. Σε αυτό το βήμα βοηθάνε πολύ τα βιβλία που ανταλλάζουν τις δικές σου σκέψεις, με άλλες πιο ονειρεμένες και ταξιδιάρικες. Δώσε τέλος στην αϋπνία τώρα.

 

Να έχεις έναν όμορφο και γαλήνιο ύπνο γιατί το αξίζεις και με το παραπάνω. Ποια συμβουλή σου άρεσε παραπάνω και ποια έχεις δοκιμάσει και εσύ;

Δώσε τέλος στην αϋπνία !




Άσε το σχόλιο σου!
Διαβάστε περισσότερα
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr