fraoula-smoothie-rofima-pagomeno-giaourti-meli-eisaimonadikigr

Δροσιστικό smoothie φράουλα με γιαούρτι και πολλές πρωτεΐνες

Ένα αρκετά δροσιστικό smoothie φράουλα με γιαούρτι γεμάτο με πρωτεΐνες και πολλές βιταμίνες. Το κατάλληλο ρόφημα για το καλοκαίρι και όχι μόνο.

 

Smoothie φράουλα με γιαούρτι

smoothie-fraoula-me-giaourti-meli-rofimata-eisaimonadikigr

Καθώς αρχίζουν σιγά σιγά οι ζέστες, ξεκίνησα να ψάχνω δροσερά ροφήματα για μέσα στη μέρα. Έχω βρει ήδη πολλά αλλά αυτό που μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν αυτό το δροσερό smoothie φράουλα.

Είναι γευστικό και πολύ νόστιμο και είναι ιδανικό για να πιεις ένα ελαφρύ smoothie γεμάτο πρωτεΐνες, βιταμίνες και πολλά ιχνοστοιχεία. Κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και ώρες της ημέρας. Μπορείς να το μοιραστείς με φίλους και αγαπημένους σου. Επίσης, είναι το πιο ενδιαφέρον smoothie για να το δώσεις στα παιδιά σου σε μία ζεστή μέρα του καλοκαιριού μετά τη πολυαγαπημένη τους θάλασσα.

Πάμε μαζί να δούμε πως μπορείς να το φτιάξεις και εσύ.

 

 

 

Υλικά που θα χρειαστείς για 2 μεγάλα ποτήρια:




  • 1 κεσεδάκι φράουλες ή γύρω στις 20 μεγάλες φράουλες
  • 2 ποτήρια νερό
  • 4 κουταλιές της σούπας γιαούρτι
  • 3 κουταλιές της σούπας μέλι
  • Λίγα παγάκια ή ξηρό πάγο

 

 

 

 

Τρόπος παρασκευής

smoothie-fraoulas-pagomeno-giaourti-rofimata-granites-eisaimonadikigr

 

Το smoothie μας είναι πολύ εύκολο και γρήγορο και μέσα σε 2-3 λεπτά θα το έχεις στα χέρια σου. Αυτό που θα χρειαστείς είναι ένα μπλέντερ και λίγο από τον χρόνο σου.

Σε ένα μπλέντερ, βάλε τα παγάκια μαζί με τα ποτήρια νερό. Χτύπησε το για λίγα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια πρόσθεσε και το γιαούρτι μαζί με το μέλι. Χτύπησε τα πάλι όλα μαζί.

 

Για περισσότερα ροφήματα δες εδώ

 

Τέλος, καθάρισε τις φράουλες και κόψε τις στη μέση και ρίξε τις και αυτές μέσα στο μπλέντερ. Άσε τα να χτυπηθούν όλα μαζί για 2-3 λεπτά και έτοιμο το φραουλένιο smoothie μας. Σέρβιρε σε μεγάλα ποτήρια και μοιράσου το με όποιον/α θες. Στόλισε το παγωμένο σου ρόφημα με κομματάκια φράουλας, τριμμένη καρύδα, ανανά, τριμμένο μπισκότο αλλά και ότι άλλο θέλεις.

 

 

 

 

Extra tips:

  • Αντί για γιαούρτι μπορείς να προσθέσεις κάποιο γάλα της επιλογής σου. Μία καλή επιλογή είναι το γάλα καρύδας ή το γάλα σόγιας.
  • Μπορείς αντί για φρέσκες φράουλες, να χρησιμοποιήσεις σκόνη φράουλας.
  • Αν δεν σου αρέσει το μέλι, πρόσθεσε ζάχαρη κρυσταλλική. Ωστόσο, μπορείς να μην χρησιμοποιήσεις και κανένα γλυκαντικό για μία πιο υγιεινή επιλογή.
  • Για πιο σοκολατένιο αποτέλεσμα, πρόσθεσε μία κουταλιά της σούπας κακάο.

 

Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση!

Άσε το σχόλιο σου!
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr