diatirise-ta-kila-pou-exeis-xasei-varos-xasimo-soma-weight-loss-ugeia-diaita-eisaimonadikigr

Διατήρησε τα κιλά που έχεις χάσει με αυτά τα μικρά και απλά tips

Θέλεις να διατηρήσεις τα κιλά που έχεις χάσει αλλά δεν ξέρεις τον τρόπο; Με αυτά τα εύκολα και απλά tips θα βρεις τη λύση.

 

Συμβουλές διατήρησης για τα κιλά που έχεις χάσει

xasimo-varous-diatirisi-kilon-xasimo-kila-soma-ugeia-eisaimonadikigr

 

Το πήρατε επιτέλους απόφαση και κάνατε δίαιτα.  Είχατε δυνατή θέληση και την ολοκληρώσατε, χάνοντας το βάρος που θέλατε.  Αυτή ήταν η εύκολη διαδικασία.  Η δυσκολία είναι, τώρα να διατηρήσετε το βάρος σας.  Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τα κιλά που έχετε χάσει.

 

Γράφει η Κυριακή Δριτσάκου.

 



 

 

  • Ξαναρχίζοντας να τρώτε απ’ όλα, φυσικά και θα φάτε γλυκό και θα πιείτε κρασί ή μπύρα και θα πάρετε διάφορα μεζεδάκια, αν πάτε σε κάποια ταβέρνα ή σας καλέσουν σε τραπέζι.  Να θυμάστε, όμως, ότι δεν πρέπει να το παρακάνετε και προσπαθήστε να ελέγχετε τον εαυτό σας και τη λαιμαργία σας.  Όσο πιο πολύ τρώτε, τόσο πιο πολύ θα πεινάτε.  Τα πολλά γλυκά θα σας μεγαλώσουν την πείνα.  Να παίρνετε μία μπουκιά από ό,τι σας προσφέρουν και να μην επαναλαμβάνετε.  Αν βάλετε στο πιάτο σας όλα μαζί αυτά που πρόκειται να φάτε, θα τρομάξετε!

 

  • Αν, παρόλα αυτά, κάποια μέρα καταλάβετε ότι φάγατε υπερβολικά, μην αφήσετε να φύγει ο έλεγχος από τα χέρια σας.  Την επόμενη μέρα φάτε φρούτα και πιο ελαφριά.  Έτσι θα απαλλαγείτε από τις τοξίνες και δεν θα συσσωρευτεί λίπος στο σώμα σας.

 

  • Διαλέγετε τα πιο άπαχα κομμάτια κρέατος.  Αποφύγετε το κρέας που φαίνεται καθαρά το λίπος ανάμεσα στους ιστούς του.  Κόβετε το κρέας πριν το μαγειρέψετε σε μικρά κομμάτια και βγάζετε το λίπος που βρίσκεται ανάμεσα.  Μετά το μαγείρεμα βγάζετε και το παραμικρό κομμάτι λίπους που βλέπετε. Είναι ένας εύκολος τρόπος για να διατηρήσεις τα κιλά που έχεις χάσει.

 

 

  • Βγάζετε την πέτσα από το κοτόπουλο πριν το μαγειρέψετε.  Το ίδιο θα κάνετε και στο χοιρινό και στο ψάρι.

 

  • Το ψήσιμο στη σχάρα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαγειρέψετε οτιδήποτε θέλετε: κρέας, μπιφτέκια, συκώτι, κοτόπουλο, ψάρι.  Όταν μαγειρεύετε στην κατσαρόλα, μην χρησιμοποιείτε καθόλου λάδι ή βούτυρο από την αρχή.  Μαγειρέψτε το φαγητό κανονικά και όταν τελειώσει το ψήσιμο και βγάλετε την κατσαρόλα από τη φωτιά, βάλτε μία ή δύο κουταλιές της σούπας. Αν μαγειρεύεις πιο υγιεινά, θα διατηρήσεις πιο εύκολα τα κιλά που έχεις χάσει.

 

  • Ελαττώστε τις καραμέλες, τα μικρά ζαχαρωτά, τα σοκολατάκια, τα μπισκότα.  Είναι πολύ μικρά σε μέγεθος, αλλά περιέχουν πολύ μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.  Προτιμότερο είναι να αποφασίσετε να τρώτε μία με δύο φορές την εβδομάδα ένα γλυκό και να μην τσιμπολογάτε λιχουδιές κάθε μέρα.

 

 

diatirisi-kilon-kai-varous-xasimo-kila-ugeia-soma-eisaimonadikigr

 

 

 




  • Τα αναψυκτικά έχουν πολύ ζάχαρη και σας φορτώνουν με άχρηστες θερμίδες.  Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με φρούτα.

 

  • Οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν 5 έως 25 φορές περισσότερο αλάτι από αυτό που χρειάζονται.  Το αλάτι επιδρά στο βάρος σας, γιατί έχει την ιδιότητα να κάνει τους ιστούς του σώματος να απορροφούν πολλά υγρά και λίπη. Μην βάζετε την αλατιέρα στο τραπέζι. Ξεχάστε τη συνήθεια που έχουν πολλοί άνθρωποι να βάζουν αλάτι στο φαγητό τους, πριν ακόμη το δοκιμάσουν.

 

  • Μειώστε την ποσότητα του αλατιού που βάζετε στο φαγητό σας. Μπορείτε μάλιστα να το καταργήσετε τελείως αν μάθετε να χρησιμοποιείτε ξύδι, λεμόνι, πολλά αρωματικά, κρεμμύδι και σκόρδο.

 

diatirise-to-varos-sou-xasimo-kilon-kila-soma-ugeia-eisaimonadikigr

 

 

  • Όταν πηγαίνετε σε ταβέρνα, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί.  Τα περισσότερα πιάτα είναι πλούσια σε λίπη, αλάτι, ζάχαρη και θερμίδες.  Αν ξέρετε από πριν ότι θα βγείτε έξω το βράδυ, φάτε το πρωί και το μεσημέρι ελάχιστα.  Ωστόσο, αν βγείτε το μεσημέρι, τότε πρέπει την υπόλοιπη μέρα να προσέξετε πολύ.

 

  • Και επίσης, αν σχεδιάζετε να πιείτε ένα ποτό, παραγγείλτε ένα φαγητό όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ.  Και μη φάτε φρούτο ή γλυκό. Ακόμα και το τι θα πιείς έχει σημασία, όταν θέλεις να διατηρήσεις τα κιλά που έχεις χάσει.

 

 

Γενικά μην απελπίζεσαι και με τον καιρό θα καταλάβεις ότι αυτή η καινούρια οπτική της διατροφής, θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τα κιλά που έχεις χάσει. Θα γίνει τρόπος ζωής που θα λατρέψεις και θα τον υιοθετείς χωρίς κανένα πρόβλημα.

 



Άσε το σχόλιο σου!
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr