prosopikos-gimnastis-simvules-uper-kata-gimnastiki-eisaimonadikigr

Είναι η κατάλληλη απόφαση ένας προσωπικός γυμναστής;

Ένας προσωπικός γυμναστής είναι καλή απόφαση για να γυμναστείς και να χάσεις κιλά; Μάθε τώρα τα υπέρ και τα κατά του να έχεις προσωπικό γυμναστή.

Τα καλά και τα όχι τόσο του «ιδιωτικού» training

personal-training-gimnastiki-prosopikos-gimnastis-gimnastiki-soma-eisaimonadikigr

 

Η γυμναστική με προσωπικό γυμναστή είναι μόδα των τελευταίων χρόνων. Είναι ένα θέμα που θέλει προσοχή, μια και ο αποκλειστικός γυμναστής (ή γυμνάστρια) μπορεί να σας βοηθήσει ή να σας τσακίσει. Μάθετε ό,τι χρειάζεται για να μην την «πάθετε».

 

 

  • Το πρώτο που προβληματίζει τους περισσότερους είναι το κόστος. Παλαιότερα όντως το personal training ήταν ακριβό χόμπι. Σήμερα όμως τα πράγματα άλλαξαν. Υπάρχουν περισσότερες επιλογές. Η τιμή αλλάζει αν γυμναστεί κάποιος με προσωπικό γυμναστή στο χώρο του γυμναστηρίου ή παρέα με έναν φίλο του, οπότε μοιράζονται το έξοδο. Υπάρχει και η λύση της εκγύμνασης στο ύπαιθρο, που και αυτή είναι οικονομικότερη. Το κόστος του εξοπλισμού δεν θα πρέπει να μας απασχολεί, μια και είναι «δουλειά» του γυμναστή μας να μας προμηθεύσει με ό,τι χρειάζεται για την κάθε συνεδρία.

 



 

  • Αυτό που ζητούν οι περισσότεροι από τους trainers είναι να χάσουν κιλά. Πρέπει να καταλάβουν όμως πως οι γυμναστές δεν είναι ινστιτούτα αδυνατίσματος. Τα θαύματα μπορούν να περιμένουν. Καλή φυσική κατάσταση, αυτό είναι που προέχει. Μετά θα έρθει και το αδυνάτισμα.

 

  • Βασικό κριτήριο ενός καλού personal trainer, βασικότερο ακόμη και από την τιμή, είναι η κατάρτισή του και οι συστάσεις του. Όταν ένα μέλος γυμναστηρίου έχει την πρόθεση να κάνει τις ασκήσεις με έναν / μία γυμναστή / γυμνάστρια που ήδη ανήκει στο προσωπικό, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αν όμως ο υποψήφιος fit δεν γνωρίζει τον personal trainer, έχασε. Καλό θα είναι να υπάρχει κάποιο τρίτο άτομο που να γνωρίζει τον γυμναστή και να μπορεί να δώσει κάποιες πληροφορίες. Συνήθως προηγείται και μια επίσκεψη, για να γίνει μια εκτίμηση του (απαραίτητου) ελεύθερου χώρου, του εξοπλισμού (αν υπάρχει) και των ιδιαιτέρων αναγκών του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, ο γυμναστής θα πρέπει να γνωρίζει τρόπους αντιμετώπισης του κάθε σωματικού προβλήματος, όχι μόνο για να κάνει αποτελεσματικά το έργο του, αλλά και για να μην κάνει μεγαλύτερη ζημιά.

 

Για περισσότερες συμβουλές γυμναστικής δες εδώ

prosopiki-gimnastiki-gimnastis-prosopikos-gimnastis-eisaimonadikigr

 

  • Η πλειοψηφία των γυμναστών αποτελείται από υπεύθυνα άτομα, που θα παραδεχτούν οι ίδιοι την αδυναμία τους, αν υπάρχει. Σε κάθε περίπτωση, θα γνωρίζουν και κάποιον πιο κατάλληλο από αυτούς. Εξάλλου μια «κακή» αντιμετώπιση πελάτη μπορεί να βλάψει τη φήμη τους. Βασικός λόγος, άλλωστε, που πολλοί καταφεύγουν στο personal training είναι η αποφυγή τραυματισμών. Ο προσωπικός γυμναστής έχει ως κύρια αρμοδιότητα να είναι πάντα δίπλα στον ασκούμενο για να διορθώσει λάθη και να διδάξει τη σωστή τεχνική των ασκήσεων.

 

  • Εξίσου σημαντικό προσόν του προσωπικού γυμναστή είναι η καλή γνώση ψυχολογίας. Βασικός του ρόλος είναι να εμψυχώνει τον αθλούμενο. Με την κατάλληλη υποκίνηση, η γυμναστική μπορεί να γίνει ευχαρίστηση. Αυτό είναι σημαντικό για να συνεχίσουμε να γυμναζόμαστε και μετά τον πρώτο μήνα. Άλλωστε είναι γνωστό πως όλα τα προγράμματα γυμναστικής είναι καταδικασμένα να αποτύχουν, αν δεν γίνονται σε τακτική βάση.

 

 

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα επηρεάσουν την απόφασή σας. Ζυγίστε τα υπέρ και τα κατά και αποφασίστε το καλύτερο για το σώμα σας και την υγεία σας.



Άσε το σχόλιο σου!
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr