katakratisi-igron-sto-soma-ugeia-fouskoma-liseis-eisaimonadikigr

Αντιμετώπισε τη κατακράτηση υγρών και νιώσε πιο ανάλαφρη από ποτέ

Αντιμετώπισε τη κατακράτηση υγρών στο σώμα σου και ξεφορτώσου το εκνευριστικό φούσκωμα. Άμεσες και εύκολες λύσεις για να απαλλαγείς από το πρόβλημα.

 

Αντιμετώπισε τη κατακράτηση υγρών

katakratisi-sto-soma-ugra-fouskoma-ugeia-liseis-eisaimonadikigr

Εσύ ξέρεις τι μπορείς να προκαλεί τη κατακράτηση που έχεις; Υπάρχουν πολλοί λόγοι αλλά σίγουρα υπάρχουν και πολλές λύσεις που μπορείς να εφαρμόσεις για να απαλλαγείς. Παρακάτω θα διαβάσεις πως μπορείς να αντιμετωπίσεις την εκνευριστική κατακράτηση υγρών που τόσο σε ταλαιπωρεί.



 

 

1)Μείωσε το αλάτι στη διατροφή σου

Σύμφωνα με πολλές έρευνες, η μεγάλη κατανάλωση ιωδίου (το συστατικό που περιέχει το αλάτι), μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση και φούσκωμα στο σώμα σου.

Αν είσαι και εσύ ένα άτομο που τρώει αρκετό αλάτι μέσα στη μέρα στα γεύματα του ή σε συσκευασμένες τροφές, η καλύτερη λύση θα ήταν να το μειώσεις.

Πώς μπορείς να το κάνεις αυτό; Μείωσε τη πρόσληψη αλατιού με το να μαγειρεύεις εσύ τα γεύματα σου και να μην χρησιμοποιείς τόσο πολύ αλάτι. Πολλά έτοιμα γεύματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο, έχουν μεγάλο ποσοστό αλατιού και ζάχαρης και τις περισσότερες φορές δεν μπορείς να το καταλάβεις.

Επίσης, μπορείς να αντικαταστήσεις το αλάτι με διάφορα άλλα μπαχαρικά που υπάρχουν στην αγορά. Δίνουν την ίδια νοστιμιά και μυρωδιά στο φαγητό μας.

Άλλη μία λύση είναι να κόψεις τελείως τα συσκευασμένα τρόφιμα και τις κονσέρβες διότι περιέχουν μεγάλη ποσότητα αλατιού και συντηρητικών.

 

 

 

2)Αύξησε τη πρόσληψη μαγνησίου

Έρευνες έχουν δείξει ότι η πρόσληψη μαγνησίου στη διατροφή μας, μειώνει τη κατακράτηση υγρών στον οργανισμό μας. Το μαγνήσιο είναι ένα απαραίτητο συστατικό για τον οργανισμό μας, ιδιαίτερα για τις γυναίκες.

Κάποιες τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο που μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου είναι οι εξής: ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής άλεσης, μαύρη σοκολάτα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, φακές, μπανάνες, τόφου, αλλά και κάποια ψάρια πλούσια σε υγιή λιπαρά, όπως ο σολομός.

Επίσης, η πρόσληψη του μπορεί να γίνει και με χάπια ή βιταμίνες αλλά θα ήταν καλύτερο να συμβουλευτείς τον γιατρό σου πριν προβείς σε μία τέτοια ενέργεια.

 

 

 

ugra-fouskoma-katakratisi-soma-ugeia-eisaimonadikigr

 

 

3) Το εύκολο διουρητικό ρόφημα

Υπάρχουν πολλά διουρητικά ροφήματα στην αγορά που μπορούν να σε βοηθήσουν. Προσωπικά, προτιμώ τα φυσικά διουρητικά ροφήματα που μπορώ να φτιάξω μόνη μου χωρίς να φοβάμαι ότι υπάρχει κάποια ανεπιθύμητη προσθήκη κάποιου συστατικού στο ρόφημα.

 

Ένα από αυτά τα πολύ εύκολα διουρητικά ροφήματα που μπορείς να φτιάξεις μόνη σου είναι αυτό:

 

 

 

Αντιμετώπισε τη κατακράτηση υγρών με το πιο εύκολο ρόφημα!

 

 

 

 

 

4)Η βιταμίνη Β6 παίζει σημαντικό ρόλο

Εκτός από το μαγνήσιο, και η βιταμίνη Β6 μπορεί να βοηθήσει στο πρόβλημα της κατακράτησης. Υπάρχουν πολλές τροφές που περιέχουν τη συγκεκριμένη βιταμίνη και κάποιες από αυτές είναι οι εξής: μπανάνες, πατάτες, κοτόπουλο, ανανάς, γάλα, γαλοπούλα, μαρούλι, ψωμί λευκό και ολικής, μπιζέλια, πορτοκάλια.

Η αύξηση της βιταμίνης Β6 στον οργανισμό σου θα βελτιώσει την υγεία σου και θα βοηθήσει στη κατακράτηση υγρών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5)Απέφυγε τα ”λευκά προϊόντα”

Έχει αποδειχθεί ότι τα τρόφιμα που έχουν υποστεί επεξεργασία (πχ ζάχαρη και αλεύρι) ανεβάζουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα με αποτέλεσμα το ιώδιο που πρέπει να διασπαστεί στο συκώτι, απορροφάται από τον οργανισμό και δεν αφήνει να γίνει σωστά η διάσπαση του για να το αποβάλλουμε.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη κατακράτηση υγρών στο σώμα μας και το ενοχλητικό φούσκωμα. Τα λευκά προϊόντα είναι κυρίως η ζάχαρη, το αλεύρι και το αλάτι. Απέφυγε και τα τρία και θα δεις σύντομα αλλαγή.

 

 

 

 

 

6)Κατανάλωσε περισσότερες τροφές που περιέχουν κάλιο

Εκτός από το μαγνήσιο και τη βιταμίνη Β6, και το κάλιο παίζει μεγάλο ρόλο στην αποφυγή κατακράτησης. Κάποιες τροφές που περιέχουν αρκετό κάλιο είναι οι παρακάτω: μπανάνες, πατάτες, σπανάκι, μπρόκολο, μανιτάρια, αγγούρι, μελιτζάνα, κολοκύθι, αρακάς, φυλλώδη πράσινα λαχανικά κλπ. Κάποια από αυτά μπορείς να τα δεις σε αυτή τη λίστα. 

 

 

 

  • Συγκεκριμένα, αυτό που πρέπει να κάνεις για να μειώσεις τη κατακράτηση υγρών στο σώμα σου, είναι να μειώσεις το αλάτι και τις επεξεργασμένες τροφές, να λαμβάνεις περισσότερα τρόφιμα με βιταμίνη Β6, μαγνήσιο και κάλιο αλλά και να προσέχεις τη διατροφή σου.
  • Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν πιάσει, καλό θα ήταν να πάρεις τη συμβουλή ενός ειδικού που θα σε καθοδηγήσει κατάλληλα και υπεύθυνα. Οι λόγοι μπορεί να ποικίλλουν αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχει λύση  στο πρόβλημα σου.
  • Επίσης, δες εδώ πως μπορείς να απαλλαγείς από το ενοχλητικό φούσκωμα στη κοιλιά.

 



Άσε το σχόλιο σου!
Διαβάστε περισσότερα
Δείξε το στους φίλους σου!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Reddit
Reddit

Post Author: Eisaimonadikigr