trofes-fimes-mi-ugieines-ugeia-soma-diatrofi-eisaimonadikigr

10 τροφές που νόμιζες ότι είναι υγιεινές αλλά δεν είναι

Εσύ το ήξερες ότι υπάρχουν δέκα τροφές που δεν σου προσφέρουν κάτι στην υγεία σου;

 

Τρόφιμα και ψέματα

frouta-trofes-laxanika-thermides-diaita-smoothies-zaxari-soma-eisaimonadikigr



Εδώ και πολλά χρόνια τα media και οι διαφημίσεις μας λένε πόσο καλό μας κάνουν στην υγεία μας ορισμένα τρόφιμα. Ωστόσο, πολλά από αυτά δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στον οργανισμό μας αλλά εμείς νομίζουμε ότι μας κάνουν. Ποια είναι αυτά;

 

 

1)Μπάρες δημητριακών

Οι μπάρες δημητριακών μπορεί να φαίνονται αθώες και να τις προτείνουν όσοι ασχολούνται με τη διατροφή, αλλά εκτός από δημητριακά, περιέχει και περιττή ζάχαρη και πολλές φορές οι συσκευασίες δεν το αναφέρουν.

 

2)Μαρούλι για σαλάτα (iceberg)

Το συγκεκριμένο είδος μαρουλιού, δεν προσφέρει καμία θρεπτική ουσία ή βιταμίνη στον οργανισμό μας. Αν θέλεις να γευτείς κάποιο πράσινο λαχανικό με βιταμίνες δοκίμασε σπανάκι, πιπεριές κλπ.

 

3)Smoothies που πουλάνε στα μαγαζιά

Τα διάφορα smoothies με φρούτα που πουλάνε στα μαγαζιά, περιέχουν ποσότητες ζάχαρης για γεύση. Ωστόσο, καμία εταιρεία δεν θα στο αναφέρει. Προτίμησε τους δικούς σου σπιτικούς χυμούς.

 

4)Τυποποιημένος χυμός πορτοκάλι

Ο χυμός πορτοκάλι που αγοράζουμε, περιέχει ζάχαρη και άλλα συστατικά για να διατηρήσουν τη γεύση και τη ποιότητα του. Φτιάξε τον δικό σου σπιτικό χυμό πορτοκάλι χωρίς παραπάνω ζάχαρη.

 

5)Κατεψυγμένα λαχανικά

Τα φρέσκα προϊόντα περιέχουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για να διατηρήσεις τον οργανισμό σου. Ωστόσο, τα κατεψυγμένα δεν έχουν κάποια βιταμίνη λόγω πάγου, οπότε τι τα καταναλώνετε, είτε όχι, είναι το ίδιο μιας και δεν προσφέρουν κάτι στον οργανισμό μας.

 

6)Υγιεινά ροφήματα που προσφέρουν ενέργεια

Τα διάφορα ροφήματα που μας διαφημίζουν στη τηλεόραση για να έχουμε παραπάνω ενέργεια και δύναμη, δεν είναι και τόσο υγιεινά μιας και έχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και προσθετικών που μόνο καλό δεν μας κάνουν.

 

7)Διάφορα κεκάκια διαίτης

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται στα μαγαζιά, έχουν μία δόση ζάχαρης και γλυκαντικών για διατήρηση της γεύσης. Οπότε μην πιστεύετε όσα σας λένε για τα τρόφιμα διαίτης που κυκλοφορούν και ειδικά για τα γλυκά.

 

8)Μαργαρίνη

Υπάρχουν φήμες που λένε ότι η μαργαρίνη είναι καλύτερη από το βούτυρο. Όλα είναι ψέματα μιας και η μαργαρίνη είναι υποκατάστατο βουτύρου και όχι μόνο επιβαρύνει τον οργανισμό μας αλλά αυξάνει και τη χοληστερίνη.

 

9)Παγωμένο γιαούρτι

Το παγωμένο γιαούρτι έχει γίνει ο αντικαταστάτης του παγωτού τα τελευταία χρόνια μιας και λένε ότι είναι πιο υγιεινό. Ωστόσο, αν το στολίσεις με διάφορα σοκολατάκια, γλυκά, φρούτα, σιρόπια κλπ, δεν είναι και τόσο υγιεινό.

 

10)Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα δεν προσφέρουν τίποτα στον οργανισμό μας μιας και έχουν φύγει όλοι οι χυμοί τους που μας δίνουν βιταμίνες. Επίσης, πολλές εταιρείες τους προσθέτουν και έξτρα σάκχαρα για γεύση.

Άσε το σχόλιο σου!

Διαβάστε περισσότερα
Δείξε το στους φίλους σου!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrEmail this to someonePin on PinterestShare on Reddit

Post Author: Tzia