trofes-gia-apala-kai-ugih-mallia-ugeia-diatrofi-malli-trixa-vitamines-eisaimonadikigr

Οι πιο δυναμωτικές τροφές για μακριά και υγιή μαλλιά

Απέκτησε δυνατά και υγιή μαλλιά χωρίς περιττά χημικά. Μάθε τώρα ποιες είναι οι τροφές για μακριά και υγιή μαλλιά που λάμπουν.

 

Τροφές για μακριά και υγιή μαλλιά

lampera-makria-ugih-mallia-trofes-pou-prepei-na-tros-diatrofi-malli-trixa-vitamines-ugeia-eisaimonadikigr

 

Η τροφή που καταναλώνουμε, είναι πολύ σημαντική για τη λειτουργία του οργανισμού μας. Βάλε στη διατροφή σου άφθονα φρούτα και λαχανικά και θα δεις μεγάλη διαφορά στην εμφάνιση, στη διάθεση αλλά και στα μαλλιά σου.

 

Συνέχισε να διαβάζεις και μάθε ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνεις για να έχεις μακριά, λαμπερά και υγιή μαλλιά.

 

 

 

 

 

Αυγά

auga-eggs-avga-trofes-gia-lampera-makria-ugih-mallia-ugeia-eisaimonadikigr

Το αυγό εκτός από τις πολλές βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που περιέχει και βοηθάνε στη διατήρηση της τρίχας μας, μπορεί να γίνει και μία καλή μάσκα μαλλιών με το ασπράδι του αυγού, που καθαρίζει το τριχωτό της κεφαλής και θρέφει τη τρίχα. Τα αυγά περιέχουν τις βιταμίνες Α, Β, και D, όπως επίσης και Λεκιθίνη. Όλα αυτά είναι ο καλύτερος συνδυασμός για το δέρμα και τα μαλλιά σου.

 

 

 

 

 

Ξηροί καρποί

ksiroi-karpoi-diatrofi-dinata-lampera-mallia-trofes-eisaimonadikigr

Οι ξηροί καρποί περιέχουν φυσικά έλαια που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μας. Εκτός από τα μαλλιά μας, μπορούν να βοηθήσουν και στο χάσιμο κιλών, μειώνουν τη πίεση της καρδιάς και βοηθάνε το κυκλοφοριακό. Βάλε ξηρούς καρπούς στη ζωή σου και θα δεις άμεσα αποτελέσματα.

 

 

 

 

Σολομός

solomos-diatrofi-lampera-mallia-ugeia-dinati-trixa-eisaimonadikigr

Ο σολομός είναι από τις πιο πλούσιες τροφές για τον άνθρωπο. Περιέχει μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης, όπως επίσης και βιταμίνης Β12 αλλά και ωμέγα 3 λιπαρά. Εκτός από λαμπερά μαλλιά, είναι η κατάλληλη τροφή για απώλεια βάρους, λαμπερό δέρμα και νύχια αλλά και αντοχή.

 

 

 

 

Καρότα

karota-trofes-gera-lampera-mallia-diatrofi-eisaimonadikigr

Τα καρότα περιέχουν τη βιταμίνη Α, που βοηθάει στην αναδόμηση του δέρματος της κεφαλής, όπως επίσης και τη βιταμίνη ”beta -carotene” που βοηθάει τη τρίχα να παραμένει δυνατή και υγιής. Ένας χυμός καρότου κάθε πρωί ή καρότο μέσα στη διατροφή σου, θα δείξουν μεγάλη διαφορά στο μαλλί σου.

 

 

 

 

Για περισσότερες συμβουλές για τα μαλλιά σου δες εδώ

 

 

 

Φασόλια όλων των ειδών

fasolia-olon-ton-eidon-laxanika-troges-gia-dinata-lampera-ugih-mallia-eisaimonadikigr

Διάλεξε και βάλε στη διατροφή σου όλων των ειδών τα φασόλια, όπως μαύρα, ξερά φασόλια, φρέσκα πράσινα φασόλια αλλά και φασόλια σόγιας. Περιέχουν βιταμίνες B,C αλλά και αρκετό σίδηρο. Είναι από τις λίγες τροφές που είναι χαμηλές θερμιδικά, αλλά έχουν αρκετή ποσότητα πρωτεΐνης.

 

 

 

 

Φακές

fakes-lentils-trofes-gia-lampera-mallia-malli-trixa-eisaimonadikigr

Οι φακές περιέχουν μαγνήσιο, σίδηρο, όπως και πολλές βιταμίνες και είναι εξαιρετική τροφή για τα μαλλιά σου, αλλά όχι μόνο. Χρησιμοποίησε τη βραστή ή ως σαλάτα στο καθημερινό σου γεύμα.

 

 

 

Μαύρη σοκολάτα

mauri-sokolata-trofes-fagita-gia-lampera-makria-ugih-mallia-eisaimonadikigr

Αυτό το ήξερες; Η μαύρη σοκολάτα περιέχει ψευδάργυρο αλλά και σίδηρο. Δύο συστατικά που βοηθάνε τα μαλλιά σου να παραμείνουν λαμπερά και υγιή. Επίσης, αυξάνει τη ροή του αίματος που βοηθάει στην ανάπτυξη της τρίχας σου.

 

Άσε το σχόλιο σου!

Διαβάστε περισσότερα
Δείξε το στους φίλους σου!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on TumblrEmail this to someonePin on PinterestShare on Reddit

Post Author: Tzia